zondag 3 september 2017

Infoavond schooljaar 2017-2018

Beste ouders,
Op donderdag 7 september 2017 om 19u30 organiseren wij naar jaarlijkse gewoonte onze infoavond voor de lagere school.

Op deze avond lichten wij de werking van het derde leerjaar uitgebreid toe.
We starten eerst met een algemeen deel waarbij we met ons 3 (de leerkrachten van het derde leerjaar) jullie zo goed mogelijk proberen onder te dompelen in het derde leerjaar.

Daarna keren we elk naar onze eigen klas.
Ik wil benadrukken hoe belangrijk dit deel is. Het is dus ook van groot belang dat u de leerkracht van uw kind volgt tot in de klas.
Hier wordt namelijk heel wat informatie meegegeven over de specifieke werking van de klas waarin uw zoon of dochter het hele jaar door zal vertoeven.

Ik verwelkom u zeer graag in mijn klas. Verwacht u niet aan een saaie avond.
Ik probeer de avond vooral heel luchtig maar informatief te houden.
Jullie hebben de mogelijkheid om alle vragen te stellen die jullie willen stellen en kunnen eveneens kennis maken met mij.


Juf Sarina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten